Time Life Constrain !! Then, How??

BooWhat nie -> Mr. tercabut On 7:56 PG

time amalan taubat

Ya Allah, tolonglah Hambamu ini...


Life is a journey to seek for a happiness


and loss other happiness at the same time!


Kehidupan ini tak dapat apa yang aku inginkan!


Hidup untuk menentukan pilihan atau tak ada pilihan langsung!!




Berilah petunjuk-Mu... Amin...



P/S: Condisi Mr. T masih tidak Stabil.... Kerana masalah tertentu.. tp Mr. T masih mengingati anda semua....

korang rasa: 

16 terSokSek

  1. sakit gg ini xtertanggong.. Ya Allah..tlg ak..

    p/s: nape ko? syahdu je..

    Posted on 14 November 2009 7:54 PG

     
  2. Mr. tercabut Said,

    sakit gigi... g jumpe Dr. ok... insyaAllah ok

    p/s: aku Mr. T... hehe

    Posted on 14 November 2009 8:38 PG

     
  3. mr T..i hope u can deal with ur prob very well..i knw u can handle it. have faith to Allah..b strong oke..

    Posted on 14 November 2009 8:43 PG

     
  4. emph... me.t, kita harus jalani apa yang kita lalui. kita kena terima apa yang dikurniai. jujur aq katakan aq memang x pernah puas dengan apa yang aq harapkan. contoh, pasal kerjaya aq sekarang menunjukan aq betol2 kecewa pada dasar nya. tapi harus terima seadanya walaupon ada kata2 kotor setiap aq munculkan diri diantara kawan2 aq yang dah berjaya. yang keje gov, polis, cikgu, arkitek, engginer, QA Inspektor, technician, askar, auditor, kastam dll. hidup perlu diteruskan. percaya atau tidak tiada pilihan daripada harus memilih.

    p/s: aq selalu melepaskan peluang kerana hanya kerja aq sekarang ini. ntah sampai bila? tapi x mungkin utk selamanya...

    Posted on 14 November 2009 9:55 PG

     
  5. Mr. tercabut Said,

    thank Shira dan Tunjuk Bintang...

    i really appreciate...

    sometime, i need time and space to think...

    opportunity comes once...

    Posted on 14 November 2009 11:41 PG

     
  6. Afzainizam Said,

    Salam untuk kamu http://firestartingautomobil.blogspot.com/

    Salam lama tak singgah juga... sorry agak sibuk sangat....

    bagi aku perjalan hidup masih jauh... tak terjangkau akal fikiran.... tak terduga ape halangan.. perlu ade bekalan mencukupi.... tah perjalanan aku ni cukup atau tidak... aku sendiri tak tahu.... yang pasti aku akan sampai juga kat titik penentunya nanti..... sama ade cepat atau lambat.....

    Posted on 14 November 2009 6:21 PTG

     
  7. cybernetic88 Said,

    huh asl bro?. rindu aku sngt2 ke. ehe. sori la bz. adih la. dont worry k. be strong. i know u can handle it =)

    Posted on 14 November 2009 6:37 PTG

     
  8. Mr. tercabut Said,

    Salam
    Azli: thanx... Mr. T percaya apa yg azli maksudkan.. cepat @ lambat.. Allah yg tentukan...

    Acap: rindu kat ko! hehe.. thanx a lot!

    Posted on 14 November 2009 11:44 PTG

     
  9. just wanna know, whats the title of the song in your blog?

    Posted on 16 November 2009 5:16 PTG

     
  10. Mr. tercabut Said,

    Angel_blister: i always put all the lyric and singer at bottom right. <(^_^)>

    Posted on 16 November 2009 7:46 PTG

     
  11. miEz haNeM Said,

    SALAM:)

    TIME..TALKING BOUT TIME
    KADANG 24 AM RASA TAK CUKUP..
    SUME NAK KENA WAT
    BANYAK NAK KENE HANDLE

    ADOO

    Posted on 16 November 2009 11:25 PTG

     
  12. i didnt notice that before.. anyway, ur blog, its nice...

    Posted on 17 November 2009 3:39 PG

     
  13. Mr. tercabut Said,

    miez hanem: MM.. 24 hour.. enough.. cume kene tau.. how to manage time properly.. alhamdulillah.. Mr. T cukup..

    Angel_blister: ok jer... tp tak pasti sgt penyanyi...

    Posted on 17 November 2009 9:11 PG

     
  14. |arieza| Said,

    apakah masalah Mr T? Miss A sedia mendgr :)

    Posted on 17 November 2009 12:53 PTG

     
  15. oh.. ingatkan dah ader n3 baru, just editing tambah pic je rupanya. apa2 pon kita sabar n tabah hadapi ujian. aq pon baru2 ni ditimpa musibah. nak wat camner... hidup perlu diteruskan jugak kan..

    Posted on 18 November 2009 9:22 PG

     
  16. Nine Said,

    Kita minta pertolongan dari Allah jer...

    Sabar yer MR T..aku pun ada prob gak..cuma mampu bersabar n redha gak..rasanya lagi serius dari Mr T..huhu

    Posted on 20 November 2009 9:02 PTG

     

Catat Ulasan