Hari sedih Sedunia...

BooWhat nie -> Mr. tercabut On 9:27 PTG


Mmm... macamana nak start nie ek... actually.. aku sedih kehilangan pendrive kesayangan aku...aku tau mesti sebab aku sendiri kot aku lupe... tapi... aku masih mengharap ada org akan pulangan pendrive aku ..nama kat pendrive tu aku letak no phone aku...mm(warna hitam, kingston 4 Giga). tapi aku tau mustahil la... nak buat amacam.. dah la dalam tu penuh dgn assignment yang kene present n kene submit... mmm... kalau tak der rezki... nak wat amacam kan. actually bukan aku punye pendrive jer.. bestfriend aku pun hilang pendrive, yang lagi sedih, aku dapat call dari kakak aku, dier kata motor papa hilang.. hilang kat depan umah aku selepas papa balik dari solat insya'. sebenarnya... motor tue baru lagi.. aku sendiri pun tak pernah bawa seingat aku... tapi dah ilang... aku percaya ada hikmahnye kenapa benda-benda leh hilang.... nasib baik kunci bilik aku tak hilang.. member aku terambil , dier ingat kunci bilik dier. by da way, minggu nie aku agak busy dengan presentation n assignment due date.. jadi kene la rajin skit..mm.. e_pull@ : (

1 Comment

  1. pendrive ku pon ilang... sob2.

    Posted on 2 Mei 2009 pada 4:46 PG

     

Catat Ulasan