Exam time la....

BooWhat nie -> Mr. tercabut On 8:51 PG




Assalamualaikum semua.... aku dah lama tak bukak blog coz busy.. biasa la, schedule dah bertambah.. mana nak karaoke lagi, nak investigate lagi, nak update blog lagi.. mm.. by da way, sebelum apa berlaku.. aku nak wish Good Luck Final exam nie k... Khas aku buat tuk korang!!! now! aku nak cter semua yang akan berlaku dan dah berlaku sepanjang aku tak der kat blog nie(tak sempat update... huhu)... antaranye...


1) Acara : Final Exam..(jgn kacau k...)
tempat: Sekitar dewan exam
tarikh: 24 april - 7 mei 2009







2) Acara : hari piknik sedunia
tempat: hutan lipur puncak janing
tarikh: 11 april 2009





3) Acara : Birthday party ash n k-rules
tempat: Sekitar Jitra
tarikh: 31 Mac 2009

























4) Acara : Expo Konvokesyen
tempat: Tapak Expo dan sekitar Dewan MAS
tarikh: 24 - 30 Mac 2009




5) Acara : Farewell SDG
tempat: rumah Mdam Hawa
tarikh: 20 Mac 2009

0 terSokSek

Catat Ulasan