Hari happy + Hari Sedizzz...

BooWhat nie -> Mr. tercabut On 12:44 PG

Salam semua, dah lama aku nak masuk dalam nie n hantar sumthing.. hari birthday aku pada 11 Mei lalu.. dah besar la rupenye aku nie.... aku ucapkan terima kasih kepada semua... aku sentiasa sayang korang semua... kesempatan ini, aku nak beritahu semua bahawa, harta kesayangan iaitu Laptop aku telah berjaya dicuri oleh seorang insan yang tidak dikenali... semua berlaku depan mata aku dan ibu aku.. dier rampas dari meja aku... walaupun laptop aku berjaya dilarikan, external bersama2 laptop , tak berjaya dilarikan... ada gak yang selamat... semua yang berlaku.. mesti ada hikmah.. dan aku percaya ini sebahagian ujian dalam perjalanan idup aku... jadi sekarang, aku kene lebih tabah dan sabar menghadapi apa yang bakal berlaku selepas nie... ini sebahagian gambar waktu birthday aku untuk dikongsi bersama korang semua... nasib baik Riko ada simpan gambar aku waktu birthday.




0 terSokSek

Catat Ulasan