I'M BACK!!!

BooWhat nie -> Mr. tercabut On 8:20 PTG



Hari ini aku post kat blog selepas sebulan lebih tak post kat blog aku, minta maaf siapa2 yang sedar ketidakhadiran aku... status aku sekarang ni bekerja di Optimum Power Enterprise sebagai pelajar praktikum... sepanjang aku tak post kat sini.. ada macam-macam cerita nak share and ada yang tak mampu nak ingat dah... pas jer laptop aku hilang hari tue.. aku percaya kehidupan aku kat depan lagi mencabar.. walaupun semua itu berlaku, aku kene tabah.. sekarang aku akan memanfaat kan segala yang ada dalam hidup aku. korang mesti syok coz transformer 2 dah kuar.. enjoy gler tgk transformer ngan Zaza and Yan.. si Jamban krol tue lagi gler.. penat-penat tempah n nak tgk time pra-tonton..boleh pulak tak datang.. memang rugi beb tak tgk... gempak tgk robot-robot bertukar n lawan.. terasa macam waktu kecik-kecik dulu pulak.. huhu.. apa-apa pun.. sekarang aku dah ada kat sini..jd aku akan mengganas di blog aku..."A STRANGE FASCINATION" transfrom!!!

0 terSokSek

Catat Ulasan