KURSUS PRAKTIKAL KEUSAHAWANAN PAYA PAHLAWAN

BooWhat nie -> Mr. tercabut On 7:03 PG


Aku kene g Kem kat Jitra, Paya Pahlawan. memang enjoy sgt... tapi bukan pergi happy-happy... aku kene hadir kursus 14 hari kat sana, kursus enterpreneuer... ni adalah sebagian dari praktikum proses. kira pas kursus, kami akan ke company 3 bulan, dan bila balik dari company, dtg balik kusus dan bentang buss. apa yang kami nak ceburi dengan sgt proper.. insyaAllah, banker akan dtg tuk bagi loan kalau setuju. memang mencabar la.. tapi cabaran memang best.. hidup kasi gempak la..sepanjang kursus, macam-macam buat dari advanture 14KM jungle trakking, wat rakit ,wat water confident dan lain-lain yang hot-hot lagi la.. treasure hunt nye lagi..macam-macam nak shared la.. sepanjang kursus ni, kami sgt rapat... semua kami ada 42 org, aku pulak makin hitam, gelap kene seberang tasik time2 matahari atas kepala... memang masak aku.. selain tu.. kitorang kene jual kacang , maruku n jajan kat kawasan Pasifik Alor Star, bg masa 4 jam.. tup... tap... kumpulan aku jual kurang dari sejam dan waktu pasifik tu tak sempat bukak .. dah habis.. laku gler... mungkin sebab aku model dier kot...(perasan giler mamat nie).. kitorang gak kene g interview kedai paling laku kat pekan rabu, g pejabat suruhanjaya syarikat malaysia.. memang best.. semua kami lakukan dgn menggunakan 13 kopetensi yang ada dalam diri kita.. kita tak tau, actually memang ada dalam diri kita.. nak tau? Explore k...

0 terSokSek

Catat Ulasan