Korang percaya kenangan ke?

BooWhat nie -> Mr. tercabut On 4:51 PG

Assalamualaikum kepada semua pembaca Mr. T, hari nie, Mr. T menulis artikel nie dalam perjalanan pulang ke Kuala Lumpur.. lebuhraya dan juga pokok-pokok menemani Mr. T....

Mr. T baru jer meninggalkan tempat Mr. T duduk dekat 3 tahun setengah...penuh kenangan

Alhamdulillah.. Mr. T Berjaya juga menghabiskan saat2 Mr. T belajar di university. Universiti adalah perjalanan yg Mr. T tak pernah terlintas dari minda ini.... biasa la... budak kelas tercorot..... apa2 pun.... pengalaman ini yg tidak dapat Mr. T padam dari minda ini.. “experience is the best teacher”

Kenangan .... Tempat kami berkumpul, mengenal kawan baik, belajar untuk menjadi lebih matang dari sebelumnye...

Dari seorang yg kurang bertanggungjawab kepada lebih bertanggungjawab... menghargai kawan dan belajar berdikari...

Family angkat yg Mr. T hargai... tak putus bertanyakan khabar... mm.. mungkinkah ada waktu lagi untuk Mr. T bersama-sama mereka?

Perubahan... perkara ini dibincangkan bersama2 sahabat Mr. T yg disyg... Mr. T tau bahawasanya, Mr. T akan melalui perubahan dan semua akan melaluinya... Tp kearah manakah perubahan itu? Itu, hanya kita yg tentukan.... nak @ tidak... kita harus lalui...

Jangan kita takut, kerana.. kenangan sentiasa bersama kita... percayakah anda kepadanya?

P/s: The new look of Mr. T !!



Mr. T dan teman-teman yang akan meninggalkan universiti..

korang rasa: 

7 terSokSek

  1. fyzue Said,

    sweet nye pic tu.. hu3..

    Posted on 21 Oktober 2009 10:42 PG

     
  2. aE-miEy Said,

    ak de lam pix kenangan ni....
    so sweet diz time!!!

    Posted on 21 Oktober 2009 10:54 PG

     
  3. Mr. tercabut Said,

    fyzue: thanx.. Mr. T arap apa dlam gambar tue akan terjadi lagi...

    aE-miEy: emiey... aq dah makin rindu pulak...

    Posted on 21 Oktober 2009 9:05 PTG

     
  4. sesungguhnya... tiada semua kenangan itu indah, dalam keriangan itu pasti ada terselit duka. mungkin dalam gelak tawa itu pasti ada hati2 yang terluka. Seperti aq.. kenangan mengajar aq banyak erti hidup sehingga aq berdiri tanpa teman disisi satu ketika dulu.
    "disini aq masih sendiri, merenungi hari2 sepi.."

    Posted on 21 Oktober 2009 11:08 PTG

     
  5. Afzainizam Said,

    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    thaks dari kami datang ziarah ye

    Kenangan terindah... emmmm bagi aku kengan terindah buat kamu adelah perubahan terjadi pada kamu...

    kita mase kecik kecik lain dan bila kita dah besor mcm ni.. rasanya tak sangkakan... jadi camni...

    itulah kenangan yang terindah... ade orang berjaya merubah hidup.. tetapi ade yang tetap masih same je dari dulu hingga sekarang dan ade yang merasakan diri nya malang sentiasa...

    jadi kamu simpan kenangan itu.. masa akan berlalu setiap benda dalam dunia pantas berubah tetapi memori ingatan kita tetap ingat masa yang berlalu... kita tak akan dapat jangka masa hadapan itu bagai mana... mudah mudahan kengan lampau kamu itu boleh dijadikan garis panduan hari mendatang

    Posted on 23 Oktober 2009 4:28 PG

     
  6. Mr. tercabut Said,

    Tunjuk bintang: Semua org boleh berdiri tanpa teman.. tp sanggupkah mereka..? :-)


    Nizam:.. thanx sesangat... apa yg ko tulis tue.. memang itu kebenarannye... semua terjadi atas kehendakNya.. kekadang.. kita rancang..tak jd... bila tak rancang.. menjadi pulak.. jd, kita sentiasa bersedia dgn ujian dariNya supaya kenangan itu menjadi indah dan jika tidak indah.. belajar kenangan menjadi pengalaman...

    Posted on 23 Oktober 2009 5:17 PG

     
  7. aku percaya pada kenangan..
    tapi aku tak boleh berpegang pada kenangan..

    apa yg berlaku dalam kenangan tak akan pernah sama nilainya jika kita cuba mengembalikan kenangan itu..

    kenangan itu mmg indah..
    mengingatinya pasti akan terasa lebih indah..
    tapi pernah kah kita rasa keindahan itu semasa kita sedang cuba mencipta kenangan?

    yang berlalu tetap berlalu..
    hargai apa yang ada di depan mata..

    relatifnya tetap masa..

    Posted on 27 Oktober 2009 10:30 PTG

     

Catat Ulasan