Under Construction

BooWhat nie -> Mr. tercabut On 4:11 PG

Blog Mr. T sekarang mengalami pengstrukturan semula. Untuk tidak menghamparkan semua yang lalu di sini.. Mr. Bubu akan menemani anda semua sepanjang sehari dua ini.. terima kasih berkunjung ke sini dan klik-klik Nuff Mr. T ok

korang rasa: 

7 terSokSek

  1. wah tukar rumah baru nmpak?

    Posted on 28 November 2009 6:13 PG

     
  2. emph... wah rumah baru katanyerla yerk .. elok2 memaku n mengecat umah anda. uhuks...

    Posted on 28 November 2009 9:21 PG

     
  3. Mr.Clive Said,

    this is a very cool blog.and temp me to click the ad really.haha

    Posted on 28 November 2009 10:30 PG

     
  4. Mr. tercabut Said,

    mm.. biasa la... umah lama bocor.. atap... jadi kene beli bumbung baru la nie... nie pun tgh ushar kat mana nak beli dinding ngan sofa baru nie.. huhu

    Posted on 28 November 2009 2:33 PTG

     
  5. cybernetic88 Said,

    ha dah bleh commnt yg ni. haha. bgus2. gne yg ni je la bro sng skit =P

    Posted on 28 November 2009 4:49 PTG

     
  6. Are'Ja_(",) Said,

    hohooo...walking2...
    makin cuns blog die :)

    Posted on 30 November 2009 9:23 PG

     
  7. Mr. tercabut Said,

    mm... thank la.. tapi tak puas ati byk benda! hehehe

    Posted on 8 Disember 2009 9:55 PG

     

Catat Ulasan