Dance like there’s no tomorrow

BooWhat nie -> Mr. tercabut On 8:22 PG

Pagi2 nie ada on Yahoo Messenger (YM), tetiba ada member aku masuk… member UUM. Dier sempat ajar memacam tentang buat blog nie.. dari music, layout n semua la.. thanx you so much kat insan berkenaan yang banyak membantu aku dalam process blajar buat blog nie… by da way, dier ajar byk benda kat aku.. dari aku tau 30% ke 70% … kalau dapat rate la… over 100%.. (macam budak sekolah2 pulak… nak kene kasi bintang gak ke??? Mmm….) kalau dier baca… aku nak ucapkan TERIMA KASIH banyak-banyak tak terhingga….byk lagi kene blajar pasal blog nie…mmm…. K r,.. smlam aku sempat ushar OST Slumdog Millionaire ngan video Jai Ho yang aku download … siap praktis menari lagi.. berpeluh2 aku wat benda tu.. tapi seronok r gak.. rasa cam berlakon cter Hindustan la pulak.. Actually, aku teringin menari cam nie .. tapi nari ramai2 kat public.. kira cam pocho-pocho la… tapi pocho-pocho dah biasa… buat sumthing yang baru la… kira join group yang minat menari la, tapi bukan zapin n tradisional la.. takder bakat la… yang berat2 cam break dance pun tak jugak la… tapi dance yang boleh buat oleh semua org la.. semua saiz senang cter..(aku kan besar..mmm.. ye ke? )… cam muzikal high school punye dance ke, Puteri Gunung Ledang the Musical ke… Basically, ini salah satu cara senaman yang best.. aku rela buat janji aku happy n enjoy. Teringat plak dulu2, waktu sekolah menengah Seri Titiwangsa, waktu form 2 kot… aku g Tasik Titiwangsa nak jogging … sampai sana, dah penat jog, g join group org wat senamrobik kat astaka ,meriah r gak, ramai pulak tue.. tak sampai 2 minit, aku bosan sebab aku nampak sumthing lagi interesting punye senaman.. aku jumpe satu group yang menari Tango, waktu tue, aku ajak member aku g sana n aku dengan slumber d masuk group diorang n join menari, diorang ok jer.. siap ajar aku menari lagi tue.. wah.. memang that time, seronok gler.. member aku just tengok jer.. dier segan nak join katanya… aku tak kisah, janji aku enjoy!!! Hidup ini kene enjoy! Tapi kene ingat limit gak! Finally, senaman baik untuk kesihatan.. jadi.. rajin-rajin la senam!! – e_me@ dance-



2 terSokSek

  1. ash Said,

    woi jenab..eh clap..leha...!!pe kes men blog2 nih??so, jgn lupe polow kat blog ak gak k...n dont poget kelab FC ak 2 hah...hihi..patot sampai 4 pg ko tulih nk msuk dalam blog konon...sory tekeluar loudspeaker ak..dah 1 kpg tau la leha...huhu

    Posted on 9 Mac 2009 pada 10:43 PG

     
  2. Tanpa Nama Said,

    wah!! u thank me in ur blog.haha
    da follow ur blog ni.hehe

    Posted on 11 Mac 2009 pada 2:52 PG

     

Catat Ulasan