Kursus Protokol... apa tue?

BooWhat nie -> Mr. tercabut On 8:17 PTG



semalam aku kene hadiri kursus protokol kul 5 ptg... aku pun pelik.. apa sebenarnya kursus protokol nie.. nak protokol2 apa ke benda dah.. tapi aku diwajibkan untuk hadirkan diri... kalau tak g, tak boleh grad!! mati kejung nak kene duk sini lelama... actually, aku biasanya cume jd ajk protokol jer... kali nie, ngan kursus2 kene g.. mmm.. rupenya,ajar tuk hadir tatatertib hadir majlis formal. cara berpakaian , makan, grooming n sbagainye la. aku kene bayar pun tak byak RM10 jer.. org kata, kalau kursus protokol kat luar(bukan under university) bayaran dier, mahal gler.. Alhamdulillah dah buat skrg.. tak der la kekok sgt bila nak pergi evewnt2 formal nanti.. by da way, korang kene try enter kursus protokol.. baru kita tau amacam nak dress up, grooming, serta etiket-etiket waktu makan malam majlis formal skali la...(gambar: salah satu majlis protokol yg akan hadiri dengan teman-teman) e_pull@protokol

0 terSokSek

Catat Ulasan