Hadiah best !!!

BooWhat nie -> Mr. tercabut On 7:22 PTG


Aku dapat hadiah GoFlex.... senang nak bawa g travel.. lagi best la rancangan travel aku pas nie.. aku memang kaki travel.. penat tolak tepi.. janji enjoy... benda dier dari bekas warna biru and leh jadi bekas warna merah tue... jadi pinggan.. n kalau push lagi.. jadi mangkuk(maximum) dgn penutup..muat 950ml.. push jadi mangkuk dalam masa 4 saat jer.... ala-ala canggih transfomer!!hehehe.. Dapat nie bukan senang beb.. usaha kene kuat.. kalau tak... susah la nak dpt hadiah.. sepanjang praktikal nie.. aku dah dpt 4 hadiah.. pas nie ada benda kene kejar lagi... walaupun lenguh nak kejar... tapi bedal jer...insyaAllah ok.. hidup nie kene enjoy buat keje dan kalau leh.. kalau kita tak suke pun keje tue.. kita kene buat bersungguh-sungguh.. byk keje aku buat dulu.. tak minat pun.. tapi on jer.. anggap enjoy walaupun kekedang stress.. sentiasa turn everything to positive la member.. memang ramai dan byk sangat negatif kat dunia luar.. tapi kita kene provekan bahawasanya, we can success in every situation. Like my bos always said “you have think big and go for it”

0 terSokSek

Catat Ulasan