Perlancaran Blog Baru..

BooWhat nie -> Mr. tercabut On 4:19 PG

Syukur Alhamdulillah sebab aku dah berada almost sebulan setengah kat company tupperware brands nie. Byk ujian yang kene aku buat.. semua tu mengajar aku untuk menjadi tabah dan cekal untuk menghadapi hari-hari yang mendatang. macam-macam karenah orang yang ada sepanjang menjalankan praktikal.. ada juga pepatah cakap.. benda yang paling susah kita nak buat adalah berhadap dengan orang, sebab org pelbagai perangai. Tapi aku percaya semua dapat diatasi kalau kita bijak mengatasi.

mmm...bukan senang nak puaskan hati tiap orang.. mm..tapi sentiasa positif dan motivatekan diri. target bulan ini menyebabkan aku menjadi ganas untuk trus menrekruit dan mencari sales setinggi yang mungkin. masa makin singkat dan aku makin terdesak untuk mendapatkan. aku perlukan sokongan dari semua pihak, keluarga, kawan-kawan aku, kawan kepada kawan-kawan aku, cikgu, lecture dan lain-lain lagi. aku betul-betul tak tau leh balas apa dengan diorang. ucapan terima kasih sahaja yg aku mampu aku tujukan. kesempatan ini, reramai tolong masuk ke blog ini dan belilah apa barang yang anda suka dengan menelefon saya.http://www.barangkitorang.blogspot.com ...

kalau boleh promosikan kepada semua sahabat handai.. raya nak dekat...belilah apa yang patut dan hadiahkan apa yang patut kepada mereka yang layak untuk dapat hadiah dari kita..

ingat .. www.barangkitorang.blogspot.com

0 terSokSek

Catat Ulasan