SELAMAT BERPUASA

BooWhat nie -> Mr. tercabut On 9:47 PTG



Assalamualaikum semua... lagi 3 hari nak puasa.. semua org akan berusaha untuk menambahkan pahala... puasa bulan baik sekali kalau nak buat amal.. dari sedekah, zakat,tarawih dan lelain lain.. semua berebut untuk membuat kebaikkkan... tringat puasa kat universiti, dah 3 tahun puasa kat universiti... rasa macam miss semua kenangan.. tapi tetap tersemat didalam hati... buka puasa siap masak dlm bilik... lari2 pas solat tarawih.. siap member nangis jari kene kepit kat pintu.. memang kelakar... rasa macam baru semalam benda nie berlaku...

kenangan puasa lain ialah minyak habis waktu nak buka puasa, bukan stkat minyak keter abis waktu nak g buka... lepas buka pun minyak abis jugak... tu semua sebab perjalanan jauh sebab nak jumpe family angkat la... tapi seronok sebab... pas ujian tue semua... kami bawa makanan bagi kat member2 kat uum untuk sahur... byk gler makanan sahur untuk diberi kepada kekawan... seronok share rezeki... siap buat rakaman ala-ala singgah sahur... hehe...

apa pun.. puasa nak dekat nie... aku nak ucapkan selamat berpuasa dan minta maaf kalau ada wat salah ok.. lastly... ni poster untuk korang stick kat ofis ok... tak pun.. kat memana yg patut..

korang rasa: 

0 terSokSek

Catat Ulasan